Smatter smatter

Förresten så tyckte Elsas roomie att vi pratade jättemycket dialekt, typ mer än någon annan han någonsin träffat. Jag blev alldeles varm och lycklig. Kändes på något sätt som att Elsa o jag hörde ihop ännu mer då. Sistah.



Förresten så var hans ex dotter till Unni Drougge.



Idag ska vi äta lunch på Fine Food i Luma, har vi bestämt. Ekologisk butik har dem också, kanske köper jag med marmelad till Oslo.



Igår kväll när jag gick från Elsa till saltsjöbanan var jag livrädd. Alla unga män jag mötte var våldtäktsmän och jag hade bara tur att de var på bra humör för annars hade det hänt. Tänkte jag. Nu när det är ljust och dag kändes det sorgligt.

Kommentarer
Postat av: sanna panna fagelskranna

hej sötnos! fortsätt blogga tycker jag så ska jag läsa med spänning! stockholm verkar vara en cool stad! haha! jag älskar utropstecken! det får den här grejen med att du har flyttat mycket lättsammare! hysteri! hej svejs!

2008-09-03 @ 20:05:47
Postat av: emma

Sanna. Om du någonsin läser det här. DU borde starta en blogg! Do it for me. Skulle vara roligt att läsa när jag är i fjärran land + att jag tror att den skulle vara underhållande o underbar.

2008-09-03 @ 21:49:15
Postat av: sanna panna fagelskranna

Emma. självklart läser jag och jag tar dina ord på största allvar. ska fundera, men jag har ju problemet att alla beslut jag fattar blir stora. livsavgörande. och ikväll ska jag fatta beslut om ett nytt gymkorts vara eller icke vara så det tar upp all min energi. stort. livsavgörande. men jag ska överväga det imorgon! puss puss

2008-09-04 @ 18:24:01
Postat av: elsa

Sistah! Jag ska aldrig släppa dialekten, jag ska bre på den meeer å meer å meer! PUSS!

2008-09-05 @ 18:28:52
URL: http://elsas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0