Receptet är också



att undvika Chelsea Girls

att undvika snus

att vika under av magont blandat med skratt



Blev varm av irritation när jag var på Oslo sentralstasjon för att ta reda på min resväg imorgon. Mådde illa när jag gick från Chelsea Girl. För första gången på länge känns att bita ihop som det enda sättet att göra det här på. Imorgon känns som en skärseld. Bita bita bita. Bitas i bitar. Brita i sat bi.



By menar jag, by.



Hoppas eventuella läsare har en kväll och en bra sådan. Nu vill jag ta ett plommon, samla ihop DN Söndag och samla ihop mig själv och tänka att imorgon samlar jag pengar till en liten tuva. Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Få en eller flera presenter hem gratis av mig. Det är alltså ingen tävling.

Läs mer här:

http://jucismacker.blogg.se/2008/september/fa-en-present-av-mig-du-oxa.html#comment

2008-09-28 @ 21:33:49
URL: http://jucismacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0