Och de spelade Jens Lekman på ett ställe idag

Idag träffade vi Nils och gick på Vetekatten. Tog en afternoon tea-buffé och vi smällde i oss varma scones, hemlagade marmelader och te. Jag åt sylten som den var, och slickade upp lemon curd från kniven. Jo, vi satt där på uteserveringen och hade det bra. Sen gick jag och köpte en jacka på Monki med herrarnas hjälp. Borde såklart lägga upp en bild på mig i den, i någon slags spindelpose.



Jag undrar om min mamma läser min blogg. Jag tror att det är en sådan grej som hon skulle vilja säga till mig innan.



Måns sitter mitt emot mig med sushi och öl och ikea-katalogen. Han kan den snart utantill. Idag fick vi med oss brödet hem.



Imorgon vill jag bara sitta och titta på honom hela dagen. Vi kanske ska gå på sturebadet. Jag är konstant törstig, kommer dricka till sista droppen.



Nu ska jag be Måns om en drink.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0