Hej

Imorse gick jag upp 05.20. Har känt mig konstig hela dagen.



Jag gick och la mig 21.20 igår.



Bara sensationer.



Ringde mamma efter jobbet. Hon tyckte det lät skönt att komma upp så tidigt.



Vi pratade om mer saker också, bland annat om att The Perishers visst är populära i London. Sen träffade jag Lisa C vid ett övergångsställe, så jag sa att jag skulle ringa upp henne. Mamma alltså. Sen gick Lisa o jag o drack kaffe på Revolver. Det var bra. Men leopardsjalen syntes inte till.



Hade fått tre meddelanden på facebook. Av: familjen Hammarberg-Hedlund, Tommie och Elsa. Sensationellt bra. Nu väntar jag på Sannas svar.



Koka potatis, koka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0