Hej, det är jag igen

Är i Sthlm nu med Måns. Sov hela flygresan igår. Somnade när vi hade landat, somnade om innan skylten för säkerhetsbältet släcktes. Måns satt bredvid o läste Clas Ohlsson-katalogen, ev. också boken med cocktailrecept.



Resan till Oslo S har blivit 100 kr dyrare på bara någon dag. Ska boka den NU, eller ikväll. Ikväll, för NU ska vi ut genom dörren, till tvärbanan, till norrmalm och gå på ett showroom. Ikväll ska jag träffa Maria, o sen Elsa. Vi kanske åker ut till fisksätra, där kanske jag sitter på hennes säng o viskar om killarna i kollektivet. Eller så följer vi Maria på dansföreställning. Maria går ofta på dansföreställningar, jag tycker det är mäktigt.



Nu upptäckte Måns till allas vår förtvivlan att vi glömde "livsnjutarens guide till stockholm". Vad ska vi nu göra hela dagarna.



Har börjat läsa en till bra bok.

Har börjat skriva blogg igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0