Shu habibi

Idag vaknade hela lägenheten klockan tolv, vi åt frukost o jag fick vänta med att ta på mig anständiga kläder för det var så kvavt o varmt, jag hade svettpärlor på näsan. Just när jag tog min sista tugga tittar Måns ut ur köksfönstret o blir chockad o senare vild, tog några sekunder att avgöra att det han såg var något överraskande bra o inte förargelseväckande. Därnere på gården utanför cykelaffären var Agnes, Ruben o Bea! Vi knackade o vinkade o skyndade oss ut, räknade Agnes maskrosor (34 st) o fick se Ruben kämpa med cykeln. Jag älskar när människor dyker upp här utanför, o det här var lyxbesök. Sen gick vi in till stan, Måns till studion o jag till Schmäck. Drack vitt te, tänkte att det skulle råda bot mot illamåendet. Jag tror att det gjorde det, eller så var det sällskapet.

Veckan har varit loppis, disk, Måns, Elsa, bröllopspepp, kaffe igen, Dinas bok, min telefon, Marias löprunda, varma nätter. Snart kommer Maria för att gå med oss till Erik o Martina, det sägs att Christina är där o jag säger att det låter jättebra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0