o på lördag ska alla gå till vänortsparken!

Idag har varit en alla tiders dag! Vaknade glad över att vara vid liv efter att ha drömt att jag skulle dö inom tre månader, o att alla visste om det utom jag! Sjukt otäckt. Tre månader är ju uppsägningstiden på vår lägenhet, det var ju lätt därför. Elsa o jag ska säga upp den! Känns skönt o lite sorgligt, men ibland behöver man avsluta något för att vara redo för något annat, säger jag till mig själv.

Hursom, var stört trött i morse men lyckades ändå borsta tänderna o städa mig svettig, ringa alla viktiga samtal. Belöningen för förmiddagens slit var att sitta i parken med Ch o se någon som kunde ha varit Adam komma gående upp från kajen, o upptäcka att det var Adam o att få vara med honom flera timmar! Gå på systemet, köpa ingredienser, göra soppa med Elsa Maria Emma. Gå till bryggan där vid kajen o hänga utomhus, utan att bli blå om läpparna! Ja, allt har varit för bra för en torsdag, därför kom ett snuskigt präktigt gäng gymnasieungdomar o satte stopp för känslan av att man har det bra o att människan är god. De drack öl OCH åt lösviktsgodis OCH sjöng i stämmor OCH freestylade fram galna stämmor. ALLTSÅ VA. När polisen kom för att kolla läget där på fjortisbryggan började de sjunga en låt med miljarder stämmor samtidigt som de gömde ölen i godispåsarna. ALLTSÅ!!! VA!!! Måns säger "det är över nu, älskling". Åh gud, jag ryser fortfarande.

Nu luktar det rostmackor med smör här. Jag ska lösa korsord o om jag hade kunnat föra in kort på Måns dator hade jag lagt upp nå djävulskt snygga nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0