Monday morning at five a'clock, when the day begins

Jag har inte tvättat av mig mascaran sen i lördags, jag har typ bara tvättat mig om händerna sen dess. Måns tycker att det ser kung ut, att vara sotig runt ögonen o ha rufsigt hår. Jag ska springa 8.1 rundan, efter det kommer jag vara riktigt nere i skiten o jag gillar tanken! Duschen kommer att vara wunderbar. Ikväll ska jag till geografigränd o grilla, jag tror att jag måste slå upp en karta på eniro. Bra helg med jobb o snuskig dans blir nu bra vecka, där jag bara jobbar 1.5 dagar!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vet du, jag har förlängt den nu och då tror jag den blir dryga milen. Uppför gammliabacken och vidare på Axtorpsvägen och runt Östra. Sen backen uppför till sjukhuset och nerför Svingen. Typ prick en mil! Eller nåt liknande iallafall. Var ju sjukt fel ute förra gången.

Sen gillar jag att du hänger på Å-hem och campus, it's the shit Emma!

2008-05-20 @ 20:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0