Dinas bok och kaffe

Jag klarade arbetarhelgen galant! Sov gott ock ordentligt, var omtänksam ock snäll på jobbet, fick mycket frisk luft. Nu längtar jag tills det blir katsching! på lönekontot. Ock efter min nya telefon! Chockrosa för att jag tänkte att vilken färg som helst är bättre än silver sen tänkte jag att rosa är alldeles för vanligt sen tänkte jag att det skulle bli en silver ock sen beställde jag den rosa för att känna mig lite lättsam ock obrydd. haha!

Ja, jag går här i väntans tider och mitt hår väntar på att bli tvättat och jag luktar nysvett och är varm i kaffeångor. Har varit flitig och hängt tvätt och gått till returstationen med fyra tunga papperskassar, det kändes i armarna, väl där var det roligt att sortera och det small högt i glascontainern. När jag kom hem tänkte jag för mig själv att jag är en väldigt rastlös person som kan bli fördärvad av att vara ensam ledig, sen började jag läsa den här boken och läste och läste och somnade, allt som allt har jag varit tre timmar i min säng. Snart ska jag gå till stan och köpa ost och ett par tights som inte halkar ner i grenen och juice. Om en vecka kommer Christina hem! Då kan vi dricka livets juice och jag får se om hon minns den indiska, kärlekskranka Prems leende.

Kommentarer
Postat av: christina

Vad roligt att du borjat skriva igen! Snart ses vi puss kram!

2008-05-07 @ 14:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0