Åh, Dylan

Igår satt vi ute hela dagen o idag har jag en bonnig o ojämn bränna på bröstkorgen o magen. Det matchar jag med ljusa, alldeles för kort avklippta, 501:or som är snygga framtill men som gör att jag bakifrån ser trailer trash ut. Ett kommunalarbetande trailer trash! Kan det bli bättre? Jo, om Elsa o jag styr upp en beverlyhills-fest blir det bättre, mycket bättre.

Igår var alla på klubb o alla drack vin o alla gick hem när det ljusnade. Jag cyklade till Ersmark klockan sju! Arbetarpoäng, jag vill nästan ringa pappa.

Kommentarer
Postat av: sanna

du är så himla duktig! jag har tänkt på dig flera gånger i helgen och karaktären på tankarna har alltid varit beundran för att du jobbat så långa pass - på rad! själv körde jag till en förfest, drack och prommade med petter och hämtade bilen idag. hela situationen kändes som när mamma och pappa hade festat till det när jag var liten. nu ska jag ringa dig, puss!

2008-05-04 @ 18:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0