"roadtrip till stockholm är ju alltid nice"

Är hemma hos Måns o dricker white white wine samtidigt som jag letar efter lämplig resa sthlm-oslo-sthlm-umeå, lämpligt dyr, lämplig dag o lämpligt miljövänlig. Imorgon ska Måns kolla upp diverse, bl.a om Emma o Keni är hemma o om bröderna Stenbergs vill åka bil ner! Deras bil. Det skulle ju vara råtrefvligt.

Igår var en hyvens kväll, mentholdoften låg tung i luften o jag har en känsla av att jag knappt pratade med någon, men det har jag nog gjort för det gör ont i halsen o dagen har gått i falsett.

Skulle jag komma fram till något så har jag glömt det nu. Nu är det juni, födelsedagarnas månad! Massor av tillfällen att bära värnamo-klackarna. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0