Nu dricker vi

Christina o jag gjorde just en resedagboksanvändare; batikobungalow. Jag skulle länka till den om jag visste hur jag skulle hur man länkar! Ska ta reda på det imorgon. Läget just nu är att det är nio dagar kvar tills vi åker!!! Alltså, jag har en så ogenerad respepp, kan inte hjälpas, jag längtar som en nioåring längtar efter skollov, det var typ tio år sen jag längtade så mycket efter någonting STORT!

Mamma o pappa verkar något nervösa, vad ska jag säga? Jag har ju all antibiotika i världen. Men det är något annat de är oroliga för, än sjukdomar. Typ att pappa frågade om jag skulle jogga någonting i Indien o jag ba "Nä", såklart för att det är typ 40 grader varmt, o han ba "vad bra, det kan ju finnas ormar o giftiga spindlar längs vägarna". De kanske även är oroliga för galna backpackers, det är jag också, jag är lite rädd för den där att-komma-nära-tio-personer-från-andra-länder-grejer. Vad ska man säga? Yes I'm Swedish, no we do not have icebears in Sweden, yes I am a feminist, no I'm not a slut.

Sanna är i krokarna o har en sexig topp på sig, transparent o snygg. Hennes o Petters barn kommer kanske inte få höfter, men väl vackra drag o dansanta gener!

Overandout

Det finns en till Emma på festen o jag vänjer mig inte vid det, tror att alla pratar med/om mig. Nu ska vi gå, jag som älskar förfester.

Kommentarer
Postat av: sanna

jag gillade förfesten! jag gillar förfester överlag. gå ut är alltid sisådär. ringer dig imorgon täntke jag herrå

2008-01-27 @ 22:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0