Karma!

Måns är på jobbet men jag är kvar hos honom för att lyssna på musik på hans underbara högtalare i hans underbara lilla rum, ljudet blir så mjukt och runt, jag kan ha låg volym och musiken är ändå all over! Det är tusen gånger bättre ljud än när man lyssnar på musik i sin i-pod och försöker stänga ute trafikljud, blåst och prat med råhög volym som gör att alla låtar bara låter spetsiga och hysteriska. Nu lyssnar jag på "out of the blue" med The Band och jag kommer aldrig komma härifrån.

I förrgår stannade pappa o jag för en man vars bil hade stannat i första rondellen när man kommer från Ersmark, o det visade att mannen var präst! Vi skjutsade honom uppför backen till Statoil, förvisso bara 100 meter, men ändå! Det kändes som att vi fick en plats i himlen.

Nu ska jag ta tag i denna lediga dag. Borde gå till Obs o storhandla, vill springa, ska ringa Erik o Martina o höra om parfika klockan tre. Vill att mitt brännsår ska läka, annars kanske någon indisk insekt bygger bo o föder ungar där i.

Grattis Nils till grammisen!!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0