Tv-shop

idag har jag varit ledig. eller, igår var jag också ledig men hade en klipptid klockan fem, därför kändes det ändå som en busy måndag. idag har jag i alla fall druckit kaffe med Martina på nk, jag fick för mig att Martina hade bajsat på sig när hon var sjuk igår, men jag hade blandat ihop det med en historia Måns berättade för mig igårkväll. Martina skrattade åt mig, jag funderade på hur min associationsförmåga fungerar. vad i helvete, nu läser Martina högt ur VF om något som kallas "klamydiamåndagen på rådhustorget". är det alltid knäppa föreningar som håller hov på apberget? wllllll, efter nk gick vi hem till oss o jag tappade ut halva abiorioris-paketet (jag lovar att det där var felstavat) på köksgolvet och mammas död jag svär, det blev ett vitt täcke över hela köksgolvet och det är ju inte ett litet golv. jag blev inte så arg som man kan bli när man är trött och hungrig, jag hann bara tänka att det var ett dyrt waste i mina snåla tider, men alla besvikna tankar försvann när jag började dammsuga, det rasslade så underbart harmoniskt, jag tänkte kort att jag var med i en tv-shopreklam för fantastiska dammsugare. fan vad roligt att göra tvshop-demos. drygt dock att det fastnade miljoner riskorn mellan golvträplankorna, men vad göra. hej!

Kommentarer
Postat av: martina

Haha och under tiden låg jag i din säng o ba slöade mej!

2007-09-25 @ 21:00:54
URL: http://mae.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0