Inga spindlar i sängen men myror i brallan.

Jag har haft min första riktigt störda sömn sen högstadiet. Jag somnade iskall tio över ett, vaknade och tog på mig tjocksockor, somnade igen, vaknade och slet av mig sockorna och täcket, somnade och sov djupt, var klarvaken klockan tre, lyssnade av ett mobilsvar av Måns, ringde honom, pratade i en halvtimme, blev glad över att Elsa kom hem, tänkte gå upp och trötta ut mig men pratade med Elsa på min säng istället, tog två ipren och somnade vid fyra, vaknade av att något lät konstigt, gick upp och kollade att dörren var låst, kom på att det var regnet som lät mot rutorna, gick upp och kollade om dörren var låst en gång till, gick och la mig, sov, vaknade av nackont, sov och vaknade. Skönt att det är morgon nu, jag har druckit kaffe och tagit två smärtstillande. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0