Frågetecken

Jag försöker komma på någonting att skriva medan riset kokar upp, det här inlägget kommer alltså att bli mördande tråkigt. Haha, inget lysande sätt att inleda en text. Jag har i alla fall några frågor.

Vad är det för klimat i Argentina när vi har vår? 
Varför tycker vissa människor att man ska undvika att äta smärtstillande tabletter?
Hur lagar man god, indisk mat?
Är junkos dyra, vegetariska sushi egentligen bara RÅ-god och prisvärd?
Förstod någon ordvitsen i föregående fråga?
Tyckte någon att den var rolig?
Är det här en mild höst på grund av växthuseffekten, eller har vi bara tur?
Är alla som bygger nytt i Ersmark välbetalda, eller har de fast jobb och stora lån?
Hur länge sparar Microsoft det man skriver på facebook?
Hur länge sparas det här?

Kram o puss, nu ska jag woka.




Kommentarer
Postat av: Nanny-Maja

Hej
Hamnade plötsligt på din blogg och fick en sådan väldig lust att svara på dina frågor, jag brukar alltid sucka åt människor som spenderar flera flera minuter på att svara på alla dessa fråge-listor (eller vad dom nu ska kallas)som finns.

Hittade lite klimatfakta om argentina. (I de norra delarna är temperaturen i januari +28o C och i juli +18o C, medan Patagonien i söder har +10 - 13o C respektive +2o
C.) Kul att du vill åka till sydamerika, jag är också väldigt intresserad av att åka dit, har en dröm om att kunna prata flytande spanska.

Jag har pillerskräck och äter absolut inget smärtstillande om det inte kommer i flytande form som te t.ex. Jag tror att smärtstillande bara gör skada någon annan stanns i kroppen så att man slutar känna vart man har ont, för att kroppen måste laga skadan som sker av allt smärtstillande.

Curry, gurkmeja och ingefära, 3 magiska kryddor för indisk matlagning. testa dahl. linser, curry, gurkmeja, ingefära, vitlök/lök.

Aldrig hört om junkos

ja

rätt kul

jag tror att det är så, och jag tycker inte vi har tur.

Kan inget om husbygge i ersmark, har nog bara varit där en gång i hela mitt liv.

ingen aning men troligen så pass länge att företag kan få tag i informationen och skicka ut väldigt riktad reklam till oss.

tills du avslutar din blogg kanske.

Jag har nu överaskat mig själv, kanske ska kasta mig in i frågelistor-träsket i alla fall.

Ha det gott.

2007-10-29 @ 20:06:28
URL: http://nannymaja.webblogg.se
Postat av: marta

Jag tyckte väldigt mycket om ordvitsen!
Åh Emma, jag saknar din torra pappa-humor!

2007-10-29 @ 22:35:23
URL: http://mae.webblogg.se
Postat av: elsa

Junkos är jättegott! Vi köp hem de nån gång för å fira!

2007-10-31 @ 01:09:40
URL: http://elsas.webblogg.se
Postat av: sanna

oj så glad jag blev av att nanny-maja hade svarat på alla frågor! alltså riktigt glad. det var fint. idag är det iaf jag som har autism eftersom du jobbar och jag någonstans hade bestämt att du skulle va med mig. så jag sitter nog här, framför datorn, tills du jobbat klart! tycker förresten att det är lite kul att alla som skrivit inlägg före mig har länkat till sina bloggar. ser ut som deras autografer typ. känns som att jag hånar det lite och känner mig lite bättre som inte har en blogg, fast det är jag verkligen inte. jag som ägnar dagarna åt att läsa 37465 olika bloggar. alla har vi olika uppgifter i cyberspace (när försvann det ordet?) liksom! haha. puss gullet

2007-10-31 @ 11:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0