Varmkorv och vegburgare

OliviaL och jag har varit och ätit på Frasses, det var såklart gott och trevligt. Vi tog påfyllning av Pepsi innan vi gick ut till bilen. När vi kom fram till pappa berättade hon att hon frös så benen skakade av all iskall läsk. Ändå fortsatte hon att dricka medan vi gick in.

Jag har frusit hela dagen, därför har jag nu på mig en stor ful tröja som är pappas och som inte är lika ful på honom. Den är mullvadsgrön och i kombination med min halsduk ser jag väldigt grunge ut. När jag var liten älskade jag att sova i pappas t-shirtar, de var tunna av livslängd och luktade pappa och gamla sängkläder, kanske var det bara pur svett egentligen.

Nu ska jag ge Måns många kramar och sen gå över till Nygren/Hanbergers residens. SMACK

Kommentarer
Postat av: sofie

Jag gillar fortfarande att sova i papaps t-shirtar när jag är hemma. jättestora och jättetunna!
men vad i hela friden är mullvadsgrön för färg?

2007-11-06 @ 21:37:34
URL: http://babyolja.blogspot.com
Postat av: martina

mullvadsgrönt är himla curt cobain

2007-11-06 @ 23:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0