Vardag, var dag, drag va, grad av, vag rad, garvad, garv da?

Jag har skit under naglarna, mina händer åldrades tjugo år när jag var utan vantar idag, om det är någonting jag skulle vilja ha så är det starka händer, vara hon som får upp alla lock och korkar och som kan bära brickor och koppar på stadig hand. Arbetarhänder är det vackraste som finns.

Jag sov två timmar efter jobbet idag, det var en djup underbar sömn och ingen vanlig nap. Det är magiskt att vakna och känna att man mår mycket bättre än när man gick och la sig, så var det idag, nu vill jag bara ha någonting att göra och en cola att dricka.

Imorgon klockan 15 kommer Måns hem! Vi ska hänga och ladda ner andra säsongen Dexter, åh han kommer att vara så snygg! Måns alltså. Snygg av öl och sol. Tur att jag är ledig imorgon, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0