Sci-fi i mitt sovrum!!!

Igår monterade jag min nya säng med pappas skitiga skiftnyckel. Det gick bra, förutom att bäddmadrassen var 15 centimeter för kort. Jag svor och kände mig dum och tänkte att jag BORDE KOLLAT UPP att det var rätt mått innan jag bröt förpackningen. Men det visade sig att allt var som det skulle! På en liten informationslapp stod det att bäddmadrassen växer och får sin naturliga storlek efter cirka fyra-fem nätter. It's alive!

Jag sov som en stock och idag har jag tagit ner flyttkartonger från vinden och börjat packa. När jag hämtade kartongerna i morgonrock och mina nya, blanka stövlar hoppades jag att någon granne skulle titta ut och få uppleva mitt vulgo-jag, som även drömmer känslomässigt starka drömmar om att ge svar på tal och ropa Fuck You!

Kommentarer
Postat av: martina

Jag vill uppleva ditt vulgo-jag. Det är tydligt att det finns inom dej!
love

2007-12-21 @ 09:38:15
URL: http://mae.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0