Baileys o baggar.

Äntligen kom Mia till stan! Halv elva på fredagskvällen ramlade hon in o bjöd på Baileys. All heder till henne, som trots tunga väskor o vissa problem med sovplats kunde följa med oss ut på en helnatt bland Oslos hippa kidz. Det var trevligt men förutom Mia o Olov kände jag inte en kä-äft. En kille med problem raggade på mig på det styggaste sätt.

(killen)- Är du gravid?!
(jag)-Hmmm. Nej??!
(killen)- Jag skulle gärna göra dig gravid. Du är så pen.

Alltså he-ey smooth operator.

I lördags åt vi frukost ute o drack lyxxxkaffe på hörnet. På kvällen lagade jag middag till Mia, sen drack jag mig mätt på Baileys innan Mattan kom hem, då gick vi på TheVilla o dansade flummig psyk-house hela kvällen, det var som massage för kropp o själ, jag svär. I söndags ville hälften dö. Igår hände nästan ingenting. När jag sprang idag var det sol o jag fick känsla för sportlov.

Kommentarer
Postat av: elsa

du lämnade ute en detalj: Scorade killen!?!!

2009-01-27 @ 18:48:51
URL: http://elsas.webblogg.se/
Postat av: Emma

ja vi parade oss hämningslöst.

2009-01-27 @ 18:50:44
Postat av: sanna

emma alltså OjOj vad jag har drömt om dig i natt! har du några komma-hem-planer i vår? puss!

2009-02-02 @ 11:19:44
URL: http://sannamaark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0