Söta söndag och morotskaka är så gott så gott

I helgen har Christina varit och hälsat på! Tänkte möta henne vid busstationen klockan 14 fredags, men en timme innan blev jag utringd på jobb. Fick dock det stora nöjet att träffa henne på Ryes i lördags, bakfull och underbar.



Karl Johan på en lördag är insane in the brain. Där träffade vi snyggMaja och snyggLisa, och blev bjudna på fest! Några timmar senare var vi där, efter att legat döda i några timmar och efter att jag sminkat mig två gånger. Den första gången använde jag färgad ögonskugga och kände mig, sedvanligt, som en transvestit. Råkade blinka när jag skulle toppa allting med mascara och blev goth. Den andra gången gjorde jag som jag brukar. Trevliga förfester är det bästa som finns.



Idag gick vi på warhol-utställningen på Astrup Fearnelys Museum. Solen strålade utanför, och Alla var där. Vi var där, Lisa Tegby var där, Lars-Gunnar Frisk var där och resten var uppfriskande fina.



Sen gick på Evitas på Grönland och l a p a d e sol. Matilda var där, Christina där och min första kollega i Oslo var där.



Nu ser Olov "californiacation" och jag tycker om att hänga med honom här i vardagsrummet. I veckan ska jag jobba i en färskvarudisk och imorgon börjar jag 08. Bra känsla! Puss.

Kommentarer
Postat av: Your #1 niggah

Det låter som att du har det ganska bra! Puss

2008-09-21 @ 21:55:36
Postat av: Maxime

Du har fått jobb! Ja yippie hurra! Ja slipp åka till Oslot och skälla ut företagschefer! Heja dig rå!

2008-09-22 @ 23:09:39
URL: http://got2letu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0