Lurdtag

Vaknade som en solstråle idag! Trots huvudvärk o ett underlakan som låg som en string i mitten av sängen. Fnittrade o åt frukost o fortsatte att bläddra genom Ikea-katalogen som låg framme från i natt. Till o med när jag är full kan jag inte äta utan att samtidigt läsa/bläddra i något; igår kväll åt jag mackor o lusläste "husgeråd"-delen. Efter frukosten gick jag in i väggen på väg upp för trappan o blinkade hårt när jag skulle sätta på mascara, det blev gothmärken under ögonen. Att jag tog allting med ro förvånar mig! Jag har under hösten varit ledsen dagen efter en utgång, det är något kemiskt som gör att man kan bli ångestfylld av alkohol, o jag har bara tänkt att jag är "den tjejen nu", o det är ingen exalterande tanke! Men nu är hopp om liv tillbaka, o om jag någon gång har varit den tjejen så är jag det inte längre!

Nu är jag på GustavGarvares, vi väntar på att den här dagen ska ta slut, det är ofattbart att klockan bara är halv tio! Imorgon ska vara en dag av idogt arbete, apelsinjuice o godmiddag hos mamma. Åh gud jag såg just framför mig allt stök jag lämnade efter mig i morse. Ostbitar o ett stringlakan, uäh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0