Aladdin från Agraba

Igår tog jag hem min första kompis. När vi kom in i hallen satt alla och skrattade i soffan och cigarettröken från lördagen hängde kvar och dolde lukten av fukt och pung (eventuellt ligger det en död liten man i vårt avlopp), så detta första besök kändes lyckat! Lina skrattade åt hur mitt rum ser ut (som en flyktingförläggning) och sen gick hon hem. Hon var här en minut, kanske. När hon gick fick jag snusförgiftning och ville spy, men i övrigt kände jag mig glad.



Moa undrar när man ska lägga ner aladdin-asken.



Hjälp, jag mår illa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, det är nog min gamla pojkvän. orkade inte såra honom så jag la honom i avloppet. har han börjat lukta nu!?

2008-12-19 @ 19:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0