Men jag har i alla fall namnsdag idag

När jag loggar in här med förvalt inloggningsnamn o lösenord, hamnar jag alltid på sidan där det står att jag skrivit fel lösen. Då skriver jag in rätt o väljer "kom ihåg mig". Men det händer igen! Alltid!

Måns har fått tv4-sport!!! Han sitter o applåderar i soffan. Vi dricker rosé som doftar Bob hallonsaft o smakar Bob hallonsaft. Alldeles för sött, har vi just konstaterat, men det känns fint med rosa vin en solig tisdag.

En solig men iskall tisdag, man kan knappt gå ut utan att bli deprimerad o blå. Men Olivia visade att hon kunde cykla. Jag cyklade till jobbet idag, det tog tio minuter längre tid än vanligt o jag var kall o svettig (underbar kombination) när jag kom fram. Var blöt på rumpan fast jag hade platspåse på sadeln. Betyder det att jag svettades så mycket, där? Ovärdigt att gå runt o frysa om rumpan hela förmiddagen på grund utav det. Imorgon går jag hellre vilse på väg till jobbet istället för att cykla eller åka buss. Jag vill vara ledig o ligga i sängen hela dagen o se serier. Eller inte. Jag vill förmodligen springa mig trött o varm. Eller inte. Jag vill hursom inte jobba. Jag vill kunna ha oömma kläder på jobbet.

Jag vill sluta känna mig missnöjd som en trettonåring. Jag vill äta en grapefrukt. Jag vill att det ska finnas en fil som lugnar sinnet såväl som magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0