HAPPY JOY!

Himlen är blå och jag är ensam

hemma, har råkat dricka tre koppar kaffe och nu fladdrar fingrarna. Tittar på resor hem till jul, och tillbaka. Skickade just ett fyra meddelanden långt sms till min nya chef,

men nu kom jag på att klockan bara är 11 och att hon kanske ligger och vaknar av meddelandet eller att jag stör i frukosten.





Om hon svarar idag bokar jag resan. Då är jag hemma från förmiddagen den 23:e till eftermiddagen den 28:e december. Vet att det kommer kännas intensivt, och jag tror att jag gillade bättre att vara på andra sidan och välkomna hemvändare och ha all tid i världen, men blir det intensivt får jag åka hem i januari - för i januari kan väl ingenting bli intensivt annat än mörkret och stillheten? Nu svarar min chef. Hjälp.







JAAAAA! DET GICK BRA!!!

Kommentarer
Postat av: elsa

Åh jag längtar efter dig, tur vi ses innan det! Tänkte att tänk om vi skulle hinna med spa när du är hemma? tänk tänk!? Det vore himla trivens fast det kanske är lite tight. jaja. puss!

2008-10-13 @ 12:03:54
URL: http://elsas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0