Dansyra o feber

Igår var en rolig kväll! Jag minns dock ingenting. Eller, jag minns förfesten (Sofie o Petrus, vilka värdar!). Minns samtalen med Erik, att Anna kom o Fred. Minns att jag tog många kort med Elsas kamera o att mitt mousserande rosé smakade magiskt. Men jag minns typ ingenting mer. Eller, jag minns att jag letade Martina, hyllade Mia o dansade med alla. Minns attacken av Maria o att jag hade så ont i halsen att jag var tvungen att dricka öl. Minns att jag dansade hela hela tiden. Vaknade såklart med skyhög feber. Pappa kom o hämtade mig o jag såg ut som sju svåra år o han frågade "nå, var det värt det?" o hade min röst hållt för att prata hade jag svarat ett rungande ja. Sminkade av mig lagom till middagstid o har hängt med mamma hela dagen.

Kommentarer
Postat av: Maria

Oj förlåt för attack! Kan det ha varit min "alla måste genast gå upp till baren och köpa en öl/ingen får ha ett tomt glas"-kampanj? Som straff har även jag blivit sjuk, men säkert inte lika sjuk som du. Hoppas du blir frisk snarast! Puss

2008-12-28 @ 15:56:24
Postat av: Emma

haha nej, det var jag som attackerade Maria Jonsson. du gjorde allting rätt! krya på dig genast. puss

2008-12-28 @ 18:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0