Medvind

jag har skapat en blogg. jag vet inte vad jag tycker om det. jag hoppas att det ska kännas roligt. jag tillhör nog inte www-generation, det finns någon gammaldags gen i mig. kan inte riktigt ta någonting på internet på allvar, det blir för mig en låtsasvärld. jag tror inte på nyheter eller erbjudanden på internet, jag tycker att det känns otäckt att en resa till buenos aires bara är några knapptryck bort och jag svarar alltid på meddelanden flera dagar efter att jag läst dem.

på onsdag börjar jag mitt andra nya jobb, på ett boende på öbackavägen 3. tar kanske två minuter att gå dit från scharinsvägen. jag blev så himla glad när föreståndaren ringde, jag är så glad över att jag har sökt reda på två bra jobb och att jag vågat släppa jc, att jag tackade ja till en lägenhet jag inte sett och att jag i somras frågade Elsa om hon ville bli min sambo. jag tycker att jag är modig, kanske den bästa av känslor

Kommentarer
Postat av: Måns

Du är bäst!

2007-09-22 @ 18:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0