All you need

Jag älskar att vakna klockan nio, det är en perfekt tid. Jag tycker mycket om att äta havregrynsgröten lite kallare och lite snabbare än alla andra, jag är glad över att min mamma har kokat lingonsylt till mig och att hon gillar traditioner, hon vill göra det till en tradition att gå ut och äta middag med mig en gång i månaden och jag bara håller med. Jag är mycket fäst vid min stickning, mitt nya comviq-abonnemang och att jag har varit utomhus mycket i höst. Jag är glad över att Måns och jag har hittat en tv-serie att följa, jag är otroligt glad över att Måns kommer hem imorgon, jag tycker att det är skönt att jag slutat vara rädd för katter, om jag vore det skulle jag verkligen varit mer sällan hos Martina och Erik, och det skulle vara big shame. Jag älskar att köra bil men gladast är jag nog över att Ken har släppt en ny, råbra singel.

Kommentarer
Postat av: marta

ÅR 2000 yo

2007-10-17 @ 23:04:04
Postat av: sofie

Så himla mysigt inlägg du! Jag blev ju glad bara av att läsa det :)
/sofie

2007-10-18 @ 13:25:50
URL: http://babyolja.blogspot.com
Postat av: Anna

Jag har ett brev från Ken Ring. Från när han satt i fängelse. Jag ska vänta tills singeln sålt guld och sen ska jag sälja brevet på e-bay. Ja kom bli stenrik

2007-10-20 @ 18:05:08
URL: http://www.fattighjon.blogspot.com
Postat av: Andreas

Vad härligt Torgny Lindgrenskt när du skriver havregrynsgröten i bestämd form singularis.
Go västerbottniska, go!

2007-10-20 @ 21:50:54
URL: http://pixelrally.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0