Please forgive me

Elsa, förlåt. Jag tog just en snus av dig, utan att fråga!!! Vi får reda ut det i Sthlm. Vill du fortfarande flytta in på häradshövdingegatan med mig? Om vi nu får den, vill säga.

Jag tror du ser det på mig nu.

Jag har målat tånaglarna röda. Jag har målat mina lilltår så att de ser ut som att de har naglar. Jag älskar mina sneda fötter fast de ser ut att tillhöra en hemmafru som klapprat runt i diskreta pumps for decades. Astrid Lindgren var hemmafru och författade i sin säng. Jag älskar att hon gav oss berättelser om starka flickor, jag älskar att Marta hyllas för att hon är så överjävligt grym på fotboll, jag älskar att det finns så många underbara, superintelligenta, små, stora, begåvade kvinnor i min värld och i den stora Världen. Att Ilon Wikland är en kvinna! Fick jag lära mig nyss.

Jag tog ut snusen efter tre minuter, jag blev yr och skamsen. Fattar inte varför jag tappar alltid min hållning framför datorn, har fallit in i Quasimodo-hållningen ännu en gång. Nu: axelrullningar. 

Kommentarer
Postat av: Anna

dina lilltår är sjukiska.

2007-11-13 @ 22:43:34
URL: http://www.fattighjon.blogspot.com
Postat av: elsa

läs min blogg för att få svar!

2007-11-14 @ 11:59:53
URL: http://elsas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0